Gambar Kantoi – Wayne Rooney Minum Laici Kang

ABANG HENSEM – Pagi tadi aku dan isteri mengajak Mikail ke Pekan Tuaran. Selalunya pegi berdua. Tapi hari ni kena ajak Mikail kerana kakaknya demam di rumah. Pasti kakaknya menjadi mangsa usikannya jika dia ditinggalkan di rumah.

Dah jadi kebiasaan, kalau ke Tuaran pasti akan membeli kuih penyaram. Kuih penyaram ni dah kira kuih kegemaran anak-anak aku sekarang. Kalau dibelikan RM2.00, sekelip mata sahaja akan habis.

Kat sebelah gerai menjual kuih, terdapat gerai menjual air. Bermacam-macam air ada dijual. Mikail memilih air Laici Kang. Aku pula berkongsi dengan isteri air cendol.

Gelagat Mikail ‘Wayne Rooney’ Minum Laici Kang.

16 Comments on “Gambar Kantoi – Wayne Rooney Minum Laici Kang”

  1. Garang tul warna baju si rooney tu…naik merah tu compare ngan keadaan sekeliling…gambo laici kang pun x bape nak jelas…hehehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.