Muhamad Nacqris Mikail.. Hero Keluarga Kami

Salam rakan blogger..

Muhamad Nacqris Mikail..

Itulah nama seorang ‘hero kecik’ untuk keluarga aku! Sekarang usianya menjangkau 2 tahun. Mikail masa ini sangat hyperaktif. Nakalnya sukar nak digambarkan! Kakak & adik sering menjadi mangsa kenakalannya..

Sebagai anak lelaki tunggal.. akulah partnernya bermain bola. Mikail ni sangat suka bola. Mungkin macam aku dulu-dulu. Pantang tengok bola.. terus nak disepaknya!

Mikail anak manja. Pandai menarik perhatian aku dan isteri untuk dimanjakan…

Yang paling syok.. Mikail seorang yang friendly!! Suka untuk berkawan dan suka bermain dengan kawan baru. Setiap nampak kali nampak orang tua pasti dipangggilnya ‘nenek’. Masa berhenti di lampu isyarat.. orang dalam kereta sebelah boleh tersenyum melihat gelagatnya melambaikan tangan.

Kami sekeluarga sayangkan Mikail!!

14 Comments on “Muhamad Nacqris Mikail.. Hero Keluarga Kami”

  1. hi mikail.
    sok besar agak-agaknya ayah bagi tak main bola? kalau tak bagi, main je gak. hehe…

    1. bro mus.
      kenapa bawah nama aku tu. tertulis aku bagi komen about -1years ago ?
      musykil..!?

    1. biasalah bro.. budak kecik memang cute..
      tepat sekali.. di Tanjung Lipat..
      bro duduk area mana?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.