WaduH!!.. WANGINYA Bantal Buchuk Mikail

Anak siapa tak ada bantal busuk?

8/10 mesti ada bantal busuk.

Pasti dah jadi macam satu trend anak kecil dengan bantal busuknya!

Begitulah Mikail..

Nak dicuci bantal busuknya.. pun kena fikir 2-3 kali.

Aku pun kadang-kadang suka jugak dengan bau bantal busuk anak aku ni..

Aroma yang sukar dicari ganti!

So, jangan dicuci!

Takut, nanti aroma tu hilang.

20 Comments on “WaduH!!.. WANGINYA Bantal Buchuk Mikail”

  1. hahaha anak aku pun ada, baunya ya Allah, tapi dia selamba aje kata ok tak der bau apa-apa hahaha

    1. mula-mula dulu rasa loya jugak dengan bantal busuk Mikail ni..
      tapi sekarang dah jadi biasa..

    1. biasalah tu bro..
      kalau masih berkepit dengan bantal busuk..
      jatuhlah maruah tu bro!!

  2. jangan dicuci? hahaha…
    *rindu pulak bantal busuk time kecik2 dulu. siap bawak gi tadika!*

  3. salam kawan..’
    anak mus mmg comel..gigi pun nampak cantik..
    yelah budak2 mmg macam tu..sb ia jadi jadi kebiasaan pada sejak dia lahir lagi mmg dah ada bantal kiri dan kanan..huhu..

    1. tq!
      Mikail ni kira normal dengan bantal busuknya!!
      Cousin saya lagi pelik.. dia suka cerek air masa kecil!!

  4. memang betul, anak aku yg 3 orang tu pun ada bantal busuk diorang.. tak sah tidur kalau tak bteman bantal tu

  5. haha, aku sendiri pun dah tak ingat sampai bila aku lekat dengan bantal busuk dulu. erm, itu gambar anak ko tengah nangis pertahankan bantal busuk dia ker?

  6. Nasib baik anak saya takde bantal busuk. Masalahnya yang bongsu (setakat ini) suka main tangan masa nak tidur (tangan ayahnya) 😀

  7. aku pun suka cium bau bntl busuk anak. sedap kan?? jgn xtau.. ank sulung aku dah tahun 5, punya bantal busuk yg gedabak besarnya…kalau ditanya yg mana lg syg.. bantal busuk @ mummy.. dia xtau nk pilih yg mana hahaha!!! punya syg dia kt bantal busuk..

    1. @kakngah,
      pernah sekali sembunyikan bantal busuk Mikail..
      tak dapat tidur malam dia..

  8. hahaha..anak sy sulung dlm umur 2 tahun lebih dr kecik bukan bantal tapi kain lampin..lampin tu la di bawak ke hulu ke hilir sambil pegang botol susu..nasib baik leh basuh ..kalo x bg basuh..ai..camne tu?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.